Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Hoi! Mijn naam is Merel van Delft, uit Delft. Ik studeer aan de hoge school van Leiden en aankomend jaar begin ik aan mijn laatste jaar van de opleiding kunstzinnige therapie richting beeldend.

Over mijn reis

Aankomend schooljaar ga ik van start met de minor Global Awareness Sustainable Development in a Global Perspective. Deze minor brengt mij in oktober naar een klein dorp in het hart van Suriname, Nieuw Aurora. Nieuw Aurora ligt aan de Suriname rivier en is ook alleen per boot of vliegtuig te bereiken. Samen met drie andere meiden gaan wij hierheen om ons in te zetten voor de kinderen van Nieuw Aurora. Het doel is: 'optimale voorwaarden scheppen om kinderen in Suriname, te beginnen in Nieuw Aurora en omgeving, kansen te geven zich maximaal te kunnen ontwikkelen en het kwaliteitsniveau van het onderwijs voor de kinderen van de basisscholen mee te helpen verbeteren'.

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

België, Bulgarije, Curaçao, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Suriname.